به افتخار همه مادر ها....


ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ۵ ﺳﺎﻟﮕﯽ : ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﻣﺎﻣﺎﻥ : ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ

ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ۱۶ ﺳﺎﻟﮕﯽ : ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ |:

ﻣﺎﻣﺎﻥ : ﺑﺮﻭ ﭘﯽ ﮐﺎﺭﺕ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﻡ!

ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ۲۵ ﺳﺎﻟﮕﯽ : ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺟﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ((:

                          ﻣﺎﻣﺎﻥ : ﺣﺎﻻ ﺑﮕﻮ ﮐﯽ ﻫﺴﺖ ! ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ! ﮐﺠﺎ ﺩﯾﺪﯾﺶ؟     

           قربون همه مادرا که فقط کافیه تو چشات نگاه کنه بفهمه چته

محض خنده


راستشو بگو

تو دانشکده از کی بدت میاد؟؟؟؟

کی و دوست داری و برات عزیزه؟؟؟؟

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRMC8goLbhIKQFx_Ra4dwjSP9T_-YevYi2Jj8kNXxlnlsfEXmCU

شانس

احسان خواجه امیری راست میگفت...

 شانس در هر خونه رو .......فقط یه بار می زنه

  ببین حالام اومده و .......وایساده جار می زنه
   در رو اگه واکنی.......خودش میاد تو خونه
           خوب تا کنی قول میدم....


http://uploadtak.com/images/a914_21382_69714927697716.jpg


g5836_995709_4522343915402.jpg

راستشو بگو


كدوم ؟؟؟؟؟؟؟

هرکی درباره این کلمه یه جمله بگه..بهترین جمله رو به عنوان جمله ی برتر بااسم ومشخصات میذارم...

http://bayanbox.ir/id/3029893810637300705?preview

کاش کلاس ما هم اینجوری بود...

خیــلی کلاس با عشقیه ..

استاد شفیعی کدکنی _ دانشکده ادبیات دانشگاه تهران

محض خنده


اي حال ميده نارنگي ترش بدي بچه بخوره

بدون شرح...


همیشه چوب ســــــــوختنی نیست … خـــــوردنی هم هست

ما گاهی چوبِ ســـــــادگیمون رو میـــــــــخوریم . . .

   از عرش بوی ربنا می اید

             اوای خوش خدا خدا می اید

                    فریاد که درهای بهشت باز کنید

                              مهمان خدا سوی خدا می اید

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک میگوییم

تبریک

همکلاسی و دوستان عزیز

                                 اقای خباز و خانم شکفته



پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگوییم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم.

آرزومند خوشبختی شما بچه های اتاق عمل 90